Online teoriprøver

Danmarks største site med teoritests og køreskoleundervisning.

Tager du kørekort til bil eller motorcykel, tilbyder vi som en ekstra service adgang til Danmarks største site med teoritests og køreskoleundervisning.

Online teoritests til køreskoleundervisning

Vores normale teoriundervisning foregår på “gammeldags” manér, hvor der er gode muligheder for at få en god forklaring, hvis du får brug for dette. Derudover får du hos Vestjysk Køreskole adgang til det online prøvesystem. Det online system giver mulighed for at øve de evaluerende prøver samt adgang til en online interaktiv teoribog. Teoribogen indeholder alle teorilektioner, hvilket giver dig rig mulighed for at træne.

Suppler din teori til kørekortet

Du kan bruge vores online prøvesystem hjemmefra, hvor du kan øve på de evaluerende prøver, hvis du har brug for det. Du får også adgang til den online interaktive teoribog, som er altid opdateret med de nyeste færdselsregler. Teoribogen indeholder alle teorilektioner, hvilket giver dig rig mulighed for at læse op på lige præcis det emne du har brug for.

Få adgang til alt dette igennem Vestjysk Køreskole, hvor du på køreskolen får en kode til Danmarks største site med teoritests og køreskoleundervisning.

Har du spørgsmål?
Kontakt os via mail